Produse realizate integral in Romania

Politica de retur

Politica de retur - pasi necesari 

1. Pentru a putea returna un produs acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- Sa fi fost achizitionat in ultimile 30 de zile         

- Produsul sa se afle in aceeasi stare in care a fost expediat, inclusiv ambalajul original                                     

- Sa nu prezinte semne de uzura (zgarieturi, piese lipsa, etc.)     

- Sa nu reprezinte un produs personalizabil/personalizat. (exemlu Lampa Senin personalizata cu nume). Produsele cu personalizare, facute pe comanda nu pot fi returnate, de aceea te rugam ca in momentul in care soliciti personalizarea unui produs sa te asiguri ca datele trimise catre noi sunt corecte.     

- Sa nu se incadreze in produsele mentionate in  art. 16 din OUG nr. 34/2014, bunuri si servicii pentru care nu se asigura dreptul de retrage. Vezi termeni si conditii.

2. Acum ca ne-am asigurat ca produsul este eligibil de retur, te rugam scrie-ne un email la adresa contact@homade.ro, in care sa ne spui motivul pentru care doresti returul si sa ne atasezi poze cu eventualele defecte/probleme de fabricatie. In maxim 48 ore te vom suna sa stabilim detaliile legate de retur.

3. O data ce receptionam si inspectam coletul cu produsul returnat, te vom anunta pe email daca returul a fost acceptat si iti vom solicita un cont in care sa returnam contravaloarea produsului. Acest proces poate dura pana la 4 zile lucratoare.

4.  Ca sa returnezi produsul te rugam sa-l trimiti pe str. Ropotului nr 65, dar numai dupa ce ati luat legatura cu un reprezentant Homade si ati parcurs pasii de mai sus.

5. Valoarea transportului pentru a returna un produs este in sarcina exclusiv a clientului. Costul cu valoarea transportului nu este returnabila. In functie de zona/orasul in care locuiti, returul poate dura pana la 7 zile sa ajunga la noi.  

6. Daca returnati un produs cu valoare mai mare de 200 lei, va rugam sa folositi un serviciu de self tracking si sa luati in considerare asigurarea bunului, deoarece eventualele deteriorari care apar in timpul transportului pot duce la respingerea returului.